10 UUR NAAST STIRLING MOSS DEEL 3

Net voorbij de controlepost was een rij pitboxen en daar stond 723, Castellotti’s Ferrari, die nieuwe banden kreeg. Niet vreemd, gezien zijn manier van rijden. “Castellotti!”, schreeuwde Moss, en hij gaf flink gas na de eerste bocht. We reden door de kronkelige straten van Ravenna en namen onderweg bijna een rij zuilen mee. Daarna lag de snelle, slingerende weg naar Forlì voor ons. Onze tijd naar Ravenna lag ver onder het oude record, maar Castellotti was nog sneller geweest en we hadden geen idee hoe Taruffi en de anderen het achter ons deden. Moss ging er met nieuw elan tegenaan en we doorkruisten Forlì. We zwaaiden naar de garage die de SL had weggesleept waarmee we tijdens de voorbereiding waren gecrhttp://crankhandleblog.nlasht. Nu zaten we op de snelle, maar kronkelige weg naar Rimini en wuifden we dit keer naar de Alfa Romeo-garage waar onze SLR met de de kapotte motor stond. Onwillekeurig moest ik denken aan hoe onze oefensessies in de omgeving hun sporen hadden achtergelaten … Lees verder

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s